گزارش عملکرد هفت‌ماهه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری

کد خبر : 5059927 آبان 1402اخبار 0
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری اقدامات هفت‌ماهه این سازمان را تشریح کرد.
گزارش عملکرد هفت‌ماهه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری

 

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، علی‌اصغر اباذری رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری به اقدامات این سازمان از اردیبهشت‌ماه امسال تاکنون اشاره کرد و حفاری، کابل‌کشی، راه‌اندازی فیبر نوری و نصب و راه‌اندازی دوربین‌های پایش تصویری در پارک مهر را از عملکرد واحد شبکه و فیبر نوری این سازمان عنوان کرد.

وی افزود: راه‌اندازی بستر شبکه ساختمان جدید معاونت برنامه‌ریزی واقع در طبقه فوقانی سازمان اوقاف جهت ارتباط با شهرداری مرکزی از دیگر اقدامات این سازمان است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، کابل‌کشی و برقراری ارتباط مجدد فیبر نوری سازمان میادین به جهت قطعی کابل و نصب آنتن و برقراری ارتباط مجدد خدمات شهری منطقه ۳ را دیگر عملکرد واحد شبکه فیبر نوری سازمان فاوا عنوان کرد.

وی طراحی و پیاده‌سازی فاز اول سامانه برنامه‌ریزی شهرداری ساری با کمک واحد پژوهش و مطالعات را از اقدامات واحد نرم‌افزار این سازمان برشمرد و گفت: طراحی، پیاده‌سازی و تحویل سامانه مدیریت پروژه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از دیگر اقدامات این واحد در همین مدت بوده است.

اباذری توسعه سامانه فاوا یار توسط کارشناسان فنی از جمله عملکرد این سازمان عنوان کرد و افزود: در همین بازه زمانی سامانه یکپارچه ورود و خروج اطلس نصب و راه‌اندازی شد.

وی، تجهیز و راه‌اندازی خطوط جدید و راه‌اندازی سانترال و تلفن‌های ساختمان معاونت برنامه‌ریزی را عملکرد واحد مخابرات در همین مدت اعلام کرد و گفت: راه‌اندازی خطوط در ساختمان جدید واحد موتوری، رفع نقص و کابل‌کشی مجدد واحدهای شهرداری منطقه دو و کابل‌کشی تلفن واحد مطالبات شهرداری منطقه یک شهری از اقدامات انجام‌شده این سازمان است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری افزود: خطوط داخلی واحد خدمات شهری شهرداری منطقه ۲ و خطوط داخلی و آزاد اداره ممیزی جابه‌جا و خطوط تلفن مناطق ۴ گانه به‌طور روزانه و مداوم رفع نقص می‌شود.

اباذری عنوان کرد: تعمیر و رفع نقص پرینتر ، اسکنرها، مانیتورهای سازمان‌ها و مناطق ، نصب ویندوز دستگاه‌های سازمان‌ها و مناطق از اقدامات واحد سخت‌افزار طی این بازه زمانی بوده است.

وی از به‌روزرسانی سرورهای شهرداری مرکزی و شهرداری‌های مناطق چهارگانه طی همین مدت خبر داد و افزود: همچنین دکل پایش تصویری بلوار داراب دوباره نصب و راه‌اندازی شد.

اباذری با اعلام اینکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در همین مدت 8 هزار و 718 درخواست نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شهرداری ساری را پشتیبانی کرده است، گفت: از این میزان 2 هزار و 198 مورد مربوط به شبکه، 1005 مورد مربوط به سخت‌افزار، 5 هزار و 222 مورد مربوط به حوزه نرم‌افزار، 154 مرود مربوط به مخابرات و سانترال و 39 مورد نیز مربوط به پایش تصویری بوده است

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

رادیو شهروند
نقشه جامع شهر ساری
مجله شهروندی
چندرسانه ای
تجارب شهرهای موفق دنیا
ارسال تصویر
تصاویر شهر را برای ما ارسال کنید