گزارش عملکرد هفتماهه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، علیاصغر اباذری رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری به اقدامات این سازمان از اردیبهشتماه امسال تاکنون اشاره کرد و حفاری، کابلکشی، راهاندازی فیبر نوری و نصب و راهاندازی دوربینهای پایش تصویری در پارک مهر را از عملکرد واحد شبکه و فیبر نوری این سازمان عنوان کرد.
وی افزود: راهاندازی بستر شبکه ساختمان جدید معاونت برنامهریزی واقع در طبقه فوقانی سازمان اوقاف جهت ارتباط با شهرداری مرکزی از دیگر اقدامات این سازمان است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری، کابلکشی و برقراری ارتباط مجدد فیبر نوری سازمان میادین به جهت قطعی کابل و نصب آنتن و برقراری ارتباط مجدد خدمات شهری منطقه ۳ را دیگر عملکرد واحد شبکه فیبر نوری سازمان فاوا عنوان کرد.
وی طراحی و پیادهسازی فاز اول سامانه برنامهریزی شهرداری ساری با کمک واحد پژوهش و مطالعات را از اقدامات واحد نرمافزار این سازمان برشمرد و گفت: طراحی، پیادهسازی و تحویل سامانه مدیریت پروژه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از دیگر اقدامات این واحد در همین مدت بوده است.
اباذری توسعه سامانه فاوا یار توسط کارشناسان فنی از جمله عملکرد این سازمان عنوان کرد و افزود: در همین بازه زمانی سامانه یکپارچه ورود و خروج اطلس نصب و راهاندازی شد.
وی، تجهیز و راهاندازی خطوط جدید و راهاندازی سانترال و تلفنهای ساختمان معاونت برنامهریزی را عملکرد واحد مخابرات در همین مدت اعلام کرد و گفت: راهاندازی خطوط در ساختمان جدید واحد موتوری، رفع نقص و کابلکشی مجدد واحدهای شهرداری منطقه دو و کابلکشی تلفن واحد مطالبات شهرداری منطقه یک شهری از اقدامات انجامشده این سازمان است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری افزود: خطوط داخلی واحد خدمات شهری شهرداری منطقه ۲ و خطوط داخلی و آزاد اداره ممیزی جابهجا و خطوط تلفن مناطق ۴ گانه بهطور روزانه و مداوم رفع نقص میشود.
اباذری عنوان کرد: تعمیر و رفع نقص پرینتر ، اسکنرها، مانیتورهای سازمانها و مناطق ، نصب ویندوز دستگاههای سازمانها و مناطق از اقدامات واحد سختافزار طی این بازه زمانی بوده است.
وی از بهروزرسانی سرورهای شهرداری مرکزی و شهرداریهای مناطق چهارگانه طی همین مدت خبر داد و افزود: همچنین دکل پایش تصویری بلوار داراب دوباره نصب و راهاندازی شد.
اباذری با اعلام اینکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در همین مدت 8 هزار و 718 درخواست نرمافزاری و سختافزاری شهرداری ساری را پشتیبانی کرده است، گفت: از این میزان 2 هزار و 198 مورد مربوط به شبکه، 1005 مورد مربوط به سختافزار، 5 هزار و 222 مورد مربوط به حوزه نرمافزار، 154 مرود مربوط به مخابرات و سانترال و 39 مورد نیز مربوط به پایش تصویری بوده است
افزودن دیدگاه